Projecten: @Hok

TOI is eind 2008 een project gestart voor het opzetten van een ICT helpdesk ("balie") voor studenten. Het doel was om studenten laagdrempelige toegang te geven tot informatie en assistentie op het gebied van toepassing van ICT in het onderwijs. Dit dekt de hele range van practische zaken omtrent internetverbinding, printen etcetera, maar vooral ook assistentie en expertise op het gebied van het gebruik van diverse software pakketten binnen de opleiding en architectuurpraktijk.

@Hok student ICT support

@Hok website

In februari 2009 is een pilot gestart en was de officieuze opening van "@Hok" een feit. In een ruimte in "de straat van Bouwkunde" kunnen studenten vanaf dat moment terecht met al hun ICT vragen. @Hok opereert naast de bestaande, flankerende diensten, zoals het servicepunt en het ePoint van OSA.

Per 1 februari 2010 is @Hok definitef een feit. Het is niet langer een pilot die vanuit TOI en de faculteit gedragen wordt, maar een officiële, zelfstandige dienstverlener. Er is nog steeds nauwe samenwerking met TOI, maar @Hok opereert vanaf dat moment zelfstandig.

Perpendicular line to a curve (PPDC) (2006-10-19)