Informatica II - BK2800b
Oud curriculum!
Het vak BK2800b wordt niet meer gegeven. De pagina's van het vak staan uitlsuitend nog online ter referentie.
Voor herkansingsmogelijkheden, kijk op de herkansingen pagina.
- BK2800b - Leerdoelen en beoordelingscriteria
- BK2800b - Downloads en Links
- BK2800b - Workshop 1
- BK2800b - Workshop 2
- BK2800b - Workshop 3
- BK2800b - Workshop 4
- BK2800b - Workshop 5
- BK2800b - Workshop 6
Introductie
Welkom bij het Technisch Ontwerp en Informatica practicum van Bachelor 2.
Werkvorm
De studenten krijgen in een college een inleiding in het vakgebied. Dit wordt gevolgd door 6 practica van ieder 4 uur, waarin per uur een korte uitleg geven wordt. Tijdens het practica kunnen de studenten in ICTO zalen oefenen met de leerstof en vragen stellen.
Tijdens de eerste twee workshops zal een bestaand 3D-knooppunt detail gemodelleerd worden met behulp van NURBS. In het tweede kwartaal zal alles wat tot nu geleerd is bij Technisch Ontwerp en Informatica in een opdracht terug komen. Hier zal in 4 workshops het eigen ontwerp tot in detail worden gemodelleerd.
- Workshop 1 - Modeleren 3d-knooppunt
Basis Nurbs modelleren en structureren - Workshop 2 - Nurbs II
Vervolg Nurbs modelleren - Workshop 3 - Renderen en Illustrator
Renderen van het detail en het maken van een presentatie - Workshop 4 - Scripting
MEL scripting - Workshop 5 - Maya ex- en import en AutoCAD opmaak
Im- en exporteren van data van naar Maya en het opmaken in AutoCAD - Workshop 6 - presentatie lay-out
Maken A1 presentatie in Adobe Illustrator