BK2070: Voorbereiding Q3 - Introductie Starten met Revit Architecture

Voorbereiding

Voordat de bijeenkomsten in het vierde kwartaal starten, moet je de tutorial "Getting started with Revit Architecture" uit de TOI-Pedia gemaakt hebben. Deze tutorial geeft een introductie in het programma. Je leert de interface kennen en je krijgt een overzicht van de beginselen van het opbouwen van een BIM-model in Revit.

Producten

Het eindresultaat (het Revit bestand) lever je in aan het einde van het derde kwartaal. Inleverpagina BK2070

Kwartaal 4: De opdracht

We hebben ruim vijftig bestaande architectonische ontwerpen geselecteerd uit de periode 1920 - 1970. Elke student werkt één van deze plannen uit.

De plannen worden op studienummer toegewezen. Je kunt niet zelf kiezen of ruilen!. In de lijst met groepsindeling kun je opzoeken welk plan er voor jou geselecteerd is, zie de hoofdpagina BK2070.

Hou je wel van een uitdaging, dan staan er onderaan op de pagina met plandocumentatie 3 projecten die iets uitdagender zijn. Mocht je geinteresseerd zijn om daar aan te werken, mail ons dan even om te vragen of je een van die plannen kunt uitwerken.

Lesstof

De volgende lesstof dienst als voorbereiding voor de volgende bijeenkomst. Tijdens deze workshop is er gelegenheid om over dit onderwerp vragen te stellen.

Voor de eerste bijeenkomst

Bij aanvang van de eerste groepsbijeenkomst moet je al een eerste opdracht (het Plan van Aanpak) afhebben. Kijk op de pagina van bijeenkomst 1!

Inleverpagina BK2070

Texture Tools (2007-06-20)