BSc1: Workshop 3 - de Plannenmap Rendering en Photoshop

In deze workshop ga je je huis (workshop 1&2) en de beelden die we gaan uitrekenen of al uitgerekend hebben opmaken voor een A3 presentatie blad. Hierbij wordt gebruik gemaakt van Maya en Photoshop. Allereerst worden in Maya beelden van je huis gerenderd.

Je maakt een ooghoogte en vogelvlucht beeld van het huis (renderen). In een opengewerkt gebouw wordt kleur en tekst toegevoegd om functies aan te geven.

Voorbeeld presentatieplaat

Om een duidelijk beeld te krijgen is het belangrijk dat je het huis goed belicht wordt. Zodra je een goed beeld hebt van je gebouw gaan we het verder bewerken in Photoshop. In photoshop kan extra informatie worden ingetekend of op andere wijze worden toegevoegd.

Op de inleverpagina staat precies beschreven wat je moet inleveren en wat de deadline is.

3D rafter (2006-10-25)