BK4100: Downloads en Links
Algemeen
-
College 1 (5 nov 2008)
Slides van het eerste college (massastudie, bezonning)
-
College 2 (12 nov 2008)
Slides van het tweede college (kostenanalyse, UV texturing)
-
College 3 (19 nov 2008)
Slides van het derde college (UV texturing, AutoCAD, Illustrator)
-
College 4 (26 nov 2008)
Slides van het vierde college (UV texturing, AutoCAD, Illustrator)
-
College 5 (10 dec 2008)
Slides van het vijfde college (MEL, Reference, Maquette)
-
College 6 (17 dec 2008)
Slides van het zesde college (Mental Ray, maquette)
Locatie
-
PVE Stadsdeelkantoor
Excelsheet met het PVE voor het stadsdeelkantoor
-
AutoCAD Locatie
2D AutoCAD kaart van de locatie (ruwe versie) © TOI
-
CSV PVE Stadsdeelkantoor
CSV met het PvE tbv Massastudie in Maya
-
CSV PVE Stadsdeelkantoor klein
CSV met een beknopt PvE tbv Massastudie in Maya
-
Area Controlled Cube and Cylinder MEL Script
MEL Script voor PvE volume studies in Maya
-
TOI Analysis MEL Script
Tool voor oppervlakte gebaseerde kostenanalyse in Maya
-
Zonnesimulator (SunSim) MEL Script
MEL Script voor het positioneren van de zon (directional light) in Maya
-
Zonnesimulator documentatie
Documentatie voor de MEL zonnesimulator in de TOI-Pedia
Bouweconomie
-
Oppervlakte analyse script
Maya MEL-script voor oppervlakte en kostenberekening
-
Excelsheet Kostenberekening
Elementenbegroting (website Bouweconomie)
UV Texturing
-
UV Texturing
Documentatie voor UV Texturing in de TOI-Pedia
-
MIA Materials
Documentatie voor basisopzet MIA materiaal in de TOI-Pedia
AutoCAD
-
AutoCAD Toi-Pedia
Basis AutoCAD uitleg
-
Over elkaar tekenen TOI-Pedia
Uitleg over elkaar tekenen
-
AutoCAD layout TOI-Pedia
Basis AutoCAD layout en printen
-
AutoCAD Colortable
Voorbeeld colortable voor AutoCAD
MEL Scripting
-
MEL Voorbeeld
Bomen voorbeeld scriptje van de workshop uitleg
Mental Ray
-
Mental Ray voorbeeld scene
Maya scene voor Mental Ray Final Gather
-
Mental Ray Final Gather theorie
Mental Ray Final Gather theory
-
Exterieur renderen mbv Mental Ray
Mental Ray Rendering an exterior scene using Final Gather
Quicktime VR
-
Maya Camera voor Quicktime VR
Cubic camera (geanimeerd). Via import in Maya laden.
Texturing
- Making Tileable Filetextures
-
Maya Materials
Render Utility and Mapping Techniques. NB: authenticatie dmv netID vereist!
Short howto on creating tileable file textures for Maya
Eindpresentatie
- Eindpresentatie voorbeeld
PDF van een voorbeeld eindpresentatie