BK3070: Lesstof Toets

Parametrisch Ontwerpen

Voor dit tentamen leer je de stof zoals deze vermeld staat in de TOI-Pedia.
Een uitgewerkt tentamen is ook te vinden in de TOI-Pedia Exam Solution BK3070.
Je kan gebruik maken van de oefententamens van de BK3070 - grasshopper variant. Het tentamen voor de BK3070 komt in grote lijnen overeen met de vragen die in deze oefentoets worden gesteld alleen gaan we wat dieper in op de stof. Zorg er voor dat je voldoende oefent in grasshopper om vaardigheid te krijgen in het oplossen van verschillende problemen en je de oplossingen ook begrijpt. Alleen de tutorials uit de lesstof maken is niet voldoende, je moet begrijpen wat er gebeurt. Neem dus de tijd voor de voorbereidingen!
De toets zal bestaan uit een 5-tal vragen waarin elke keer een oplossing in grasshopper gemaakt moet te worden.

Aangezien er slechts een beperkt aantal vaste pc's aanwezig zijn dien je zelf te zorgen voor een werkende laptop voor het maken van de toets! Zie:

TrappenScript (2006-12-01)