BK3070 - Gebruik laptop bij de toets

Vereisten

Als je de toets op je eigen laptop maakt, zorg er dan voor dat aan de volgende vereisten is voldaan:

Voor het inleveren moet je de gevraagde bestanden in een Zip-/Rar-archief stoppen. In Using 7zip with file archives in de TOI-Pedia staat uitgelegd hoe dat moet en welke software je daar voor nodig hebt.

Achtergrond en verdere informatie

Omdat de capaciteit van het draadloze netwerk niet voldoende is om grote concentraties laptops te kunnen bedienen, kan er geen gebruik gemaakt worden van een draadloze internet verbinding: de kans dat dat niet goed werkt is gewoon te hoog en dan kun je de opgave niet lezen en het resultaat niet inleveren. Je moet er dus voor zorgen dat je via het bedrade netwerk op de ateliers op de 2e verdieping online kunt. Let op: op de TU Delft wordt voor deze bedrade netwerkaansluitingen gebruik gemaakt van 802.1x authenticatie. Hiervoor moet je de juiste instellingen maken op je computer. Installeer dit ruim op tijd en test het vantevoren!

Zorg ervoor dat je je accu opgeladen hebt en dat je je voeding en een muis bij je hebt. Als je een netwerkkabel hebt, neem die dan mee - wij zorgen voor voldoende extra kabels voor degenen die geen netwerkkabel hebben.

Mocht je problemen hebben met het installeren van 802.1x wired, dan kun je dagelijks bij @Hok terecht.

Switch Vertices (2013-01-18)