BK3070: Toets

De toetsopgave vind je onderaan deze pagina.

Toets maken op je eigen laptop

Aangezien het aantal computers op de toetslocaties erg beperkt is, wordt deze toets ook op laptops gemaakt. Hierbij moet echter met een aantal dingen rekening gehouden worden. Op de pagina Gebruik laptop bij de toets is hierover meer informatie te vinden.

Algemeen

Lees eerst de opgave volledig door en maak snel voor jezelf een planning/indeling.

Je mag bij de toets van alles gebruiken: aantekeningen, Rhino/Grasshopper Help (F1), TOI website, naslagwerken, internet, etc.
Niet toegestaan: direct contact met anderen (mondeling, telefonisch, chatbox, Messenger, etc...)

Hou er rekening mee dat een programma / computer kan vastlopen (en dat doen ze meestal op het meest ongelukkige moment). Sla regelmatig op en gebruik daarvoor regelmatig een andere naam, zodat je nog een versie terug kunt. Dit is een onderdeel van Informatica en dus geen grond voor extra tijd oid.
Faculteits PC's: werk niet vanaf de Desktop, My Documents, USB-stick etc, maar in een map die zelf maakt op de D:-schijf.

Als je klaar bent en je alles ingeleverd en gecontroleerd* hebt, vul dan je tentamenbriefje in en leg je collegekaart klaar. Geef aan dat je klaar bent, zodat de surveillant het tentamenbriefje kan aftekenen. Verlaat daarna geruisloos de zaal.

*) download je eigen bestand via de inleverpagina in infoBase en controleer of het bestand goed is! als de toets is afgelopen kan er niet meer aangepast worden als je bijvoorbeeld ontdekt dat je toch het verkeerde bestand ingeleverd hebt.

Opgave

Als je de toets op je laptop maakt en met een bedrade netwerkverbinding werkt, zet dan je draadloze netwerk uit.

Er is momenteel geen toetsopgave beschikbaar. Voorgaande toetsen zijn beschikbaar via de algemene toetsen pagina.

Trappen Script v2 (2008-01-09)