Informatica II - BK2800b

Oud curriculum!

Het vak BK2800b wordt niet meer gegeven. De pagina's van het vak staan uitlsuitend nog online ter referentie.

Voor herkansingsmogelijkheden, kijk op de herkansingen pagina.

Welkom bij het Technisch Ontwerp en Informatica practicum van Bachelor 2.

Werkvorm

De studenten krijgen in een college een inleiding in het vakgebied. Dit wordt gevolgd door 6 practica van ieder 4 uur, waarin per uur een korte uitleg geven wordt. Tijdens het practica kunnen de studenten in ICTO zalen oefenen met de leerstof en vragen stellen.

Tijdens de eerste twee workshops zal een bestaand 3D-knooppunt detail gemodelleerd worden met behulp van NURBS. In het tweede kwartaal zal alles wat tot nu geleerd is bij Technisch Ontwerp en Informatica in een opdracht terug komen. Hier zal in 4 workshops het eigen ontwerp tot in detail worden gemodelleerd.

Eindtermen

De student kan zelfstandig gebouwen 3 dimensionaal (3D) weergeven en deze op een 2 dimensionale (2D) wijze presenteren zowel in beelden als in technische tekeningen. Tevens is de student in staat om een inschatting te maken op welke wijze ICKT een bijdrage kan leveren aan het in te zetten bouwkundig ontwerpproces.
BK2800b Quicklinks:

Renderable Cameras (2005-12-22)